16 września rozpoczęła się ogólnopolska promocja kuchni wolno stojących Amica w sklepach Euro RTV AGD. Niezwykle proste zasady udziału i atrakcyjne zestawy upominków już czekają na klientów poszukujących najlepszych kuchni.
Syfon wannowy napełniający – nowość w ofercie DeanteSyfon wannowy z napełnieniem przez przelew to ciekawe i nowoczesne rozwiązanie, które znajdzie zastosowanie w wielu łazienkach. Teraz dostępne jest również w ofercie pol
Już 6 czerwca, podczas drugiej edycji Ladies Business Mixer organizowanej przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową w Krakowie, będzie okazja do wymiany doświadczenia w kwestii typowo kobiecych technik prowadzenia interesów przy fili
W ciągu zaledwie kilku ostatnich październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Radosnych, uśmiechniętych, optymistycznych i rozśpiewanych. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniące
Warszawa, 17 lutego 2020 r.Stare meble w nowej odsłonie z TikkurilaCzasem wystarczy kilka niewielkich zmian w wystroju, by nadać aranżacji nowy wyraz. Doskonałym tego przykładem jest malowanie mebli. Dzięki odpowiednim farbom
Łazienka w karnawałowej odsłonie. Fuga z brokatem – wyrafinowany detal pełen blasku09.01.2018Styl glamour przeszedł w ostatnich sezonach ogromną metamorfozę. Eklektyczne, przytłaczające i zdobne dodatki odchodzą w zap
Sprzęt AGD od dłuższego czasu przechodzi rewolucję technologiczną, ale także estetyczną. Obecnie nie tylko już sprzęty wkomponowane w meble kuchenne powinny zachwycać ciekawą stylistyką. Nowe żelazko MPM udowadnia, że ró
Świeże warzywa, chrupiące brokuły i soczyste szparagi, to znak, że lato w pełni! To czas, by spróbować Gorących Kubków Knorr w nowych letnich smakach. Oto one: Brokułowa z grzankami, Szparagowa i Warzywna z grzankami.&hellip
Warszawa, 29 maja 2018 r.Jak stworzyć kolorową dżunglę w pokoju dziecka?Dla małych podróżników dżungla może stanowić prawdziwą gratkę. By najmłodsi choć odrobinę mogli poczuć dziki klimat safari, nie potrzeba wcale
Pod hasłem ?Kawa kochających kawę? marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieci