Podobno pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Kiedy widzimy nowy dom, jedną z pierwszych rzeczy, na jaką kieruje się nasz wzrok, to nawierzchnia wokół niego. Kostka betonowa nie musi być szara i nudna ? niepowtarzalny styl moż
Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
Wciąż modne są wzory inspirowane mokasynami i fasonem Mukluk oraz dzianiny z ręcznie wykonanymi wzorami. Gwiazdy i miłośnicy mody wracają z nostalgią do lat 70. i zakładają minnetonki do kostek lub jak najkrótsze buty z
Nastrój się na zmiany – Sopro prezentuje nowe kolory zaprawy fugowej Saphir03.10.2017Październik to doskonały moment na odświeżenie naszych wnętrz czy ostatnie szlify kompozycyjne nowo powstałych domów i mieszkań. Zmiana
Bezpieczny Pesel – jak ochronić swoje dane?Obserwując internetowe zapytania w wyszukiwarce można zauważyć, że wiele osób jest zainteresowanych tematem ochrony danych osobowych. Temat jest istotny zwłaszcza teraz, w czasie ep
Warszawa, 11 stycznia 2021 r.Noworoczne inspiracje na wnętrza w pięknym styluNowy rok to dla wielu osób zastrzyk energii i motywacji do dokonania życiowych zmian. Na liście noworocznych postanowień, oprócz tych dotyczących ż
Na nudę tegorocznej zimy nie możemy narzekać. TEEKANNE, marka z ponad 130-letnią tradycją, wprowadza na rynek sześć mieszanek herbacianych, z których każda charakteryzuje się wyjątkowym aromatem oraz smakiem. Oferta jak dot�
Rewia kolorów!Szykujemy się do malowania ścianWybór koloru ścian to bardzo ważna decyzja towarzysząca urządzaniu lub remontowi każdego wnętrza. Choć efekt naszych prac będzie prawdopodobnie towarzyszył nam dłużej niż
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm