Dziś w trasę po Polsce wyruszył wypełniony aromatem herbaty i tętniący muzyką TEEKANNE BUS. Pasażerowie kultowego londyńskiego double-deckera, zmienionego w stylową herbaciarnię, oprócz spróbowania nowych herbat TEEKANNE,
W lutym produkcja przemysłowa obniżyła się o 2,1 proc. w skali roku po 0,3 proc. wzroście w styczniu. W ujęciu odsezonowanym spadek produkcji był większy niż w poprzednim miesiącu i wyniósł 2,4 proc. rok do roku.…
11 czerwca 2019materiał prasowyUwaga, brak inteligentnego tachografu w fabrycznie nowych pojazdach ciężarowych to najpoważniejsze z naruszeń i wiąże się ze wszczęciem postępowania przeciw dobrej reputacji przewoźnika drogo
Energa-Operator osiągnęła najlepszy rezultat wskaźnika niezawodności dostaw za 2012 r. w swojej historii. Jest to efekt większej odporności sieci na zjawiska pogodowe oraz sprawniejszej realizacji prac. Do 2020 roku spółka pla
Informacja dla mediówZielona energia w PepsiCo w trosce o przyszłość naszej planety – wszystkie zakłady w USA będą zasilane w 100% odnawialną energią Warszawa, 16 stycznia 2020 r. Już w tym roku do obsługi wszystkich za
Warszawa, luty 2021Monnarita inspiruje naturąWyjątkowe aranżacje w stylu ekoWnętrza w stylu eko, w ciepłych kolorach ziemi, są nie tylko niezwykle modne, ale też wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój. Błogi spokój, relaks,
Z Polski do Holandii – innowacyjne przejście dla pieszych Smartpole CrossingSpółka akcyjna Alumast z Wodzisławia Śląskiego zakończyła niedawno dostawę aktywnego multimedialnego przejścia dla pieszych w Weert w Holandii. Po
Higiena snu – co na nią wpływa? Zdrowy sen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Z kolei jego zapotrzebowanie dla organizmu jest sprawą indywidualną, zależną coraz częściej od trybu życia oraz
Jak wynika z badania firmy badawczej Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Browaru Amber z Pomorza dla Polaków piwo to wciąż napój jasny – głównie lager i pilsner. Z analiz Homo Homini wynika, że zna je aż 78,2 proc. r
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie