Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
Informacja prasowaWarszawa, 11 marca 2021 r.Wzrost przychodów Miraculum w lutym o 62 proc. r/r Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lutym 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost wz
Warszawa, 13 sierpnia 2020 r.Łazienka jak nowa z TikkurilaŁazienka jest miejscem, w którym rozpoczynamy i kończymy swój dzień, dlatego warto w jej wnętrzu zadbać o poprawiającą nastrój atmosferę. Jeśli ta część naszeg
W trosce o zdrowie dzieci i młodzieży, we wrześniu br. Auchan Polska rozpoczyna nową kampanię ? Zdrowo z Auchan. Celem kampanii jest promowanie zdrowego żywienia wśród dzieci i młodzieży oraz zmiana ich nawyków żywienio
Kryzys klimatyczny trwa, a Polacy nie rezygnują z ogrzewania węglemPolacy coraz rzadziej do ogrzewania domu wybierają ekogroszek, wzrasta natomiast popularność drewna i węgla kamiennego – wynika z raportu Oferteo.pl. Przy wybo
Informacja prasowa – PrestoKwiecień 2018Niekończąca się przyjemność sprzątania z nowymi ściereczkami Presto w większym opakowaniu! – NOWOŚĆJeszcze jedna i jeszcze jedna, i jeszcze jedna! Z nowymi ściereczkami
Na sklepowych półkach pojawił się nowy produkt ? Podpiwek Jędrzej. To pierwszy bezalkoholowy napój z browaru. Jest produkowany tradycyjną metodą, na bazie zbóż i chmielu przez firmę Van Pur.…
Kuchnia amerykańska kusi prostymi do przygotowania, smacznymi potrawami. Amerykański Tydzień, który rozpocznie się w Lidlu 1 lipca to okazja do spróbowania kulinarnych hitów zza Oceanu Atlantyckiego, takich jak masło orzechowe,
Informacja prasowaWarszawa, 23 stycznia 2017Jakie okna do bloku? Kupując mieszkanie na rynku wtórnym, należy się liczyć z koniecznością wykonania kapitalnego remontu i wymiany stolarki okiennej. O ile stworzenie nowej aranża
Zgaś światło. Włącz się do zmian! ? to hasło tegorocznej, 6. już edycji Godziny dla Ziemi w Polsce, organizowanej przez światową organizację WWF. W inicjatywie ? jak co roku ? bierze udział Nestlé Polska S.A. Na 60 minut,