W społeczeństwie, w którym siła przebicia, osobisty urok i zdolność uwodzenia determinują osobiste i zawodowe relacje, mężczyźni nie chcą już dłużej rezygnować z szansy, jaką daje im branża kosmetyczna. Wyglądać zdro
W ciągu zaledwie kilku październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, kultowego londyńskiego double-deckera, zmienio
Na sklepowych półkach pojawił się nowy produkt ? Podpiwek Jędrzej. To pierwszy bezalkoholowy napój z browaru. Jest produkowany tradycyjną metodą, na bazie zbóż i chmielu przez firmę Van Pur.…
Za nami Łódź Design Festival, najważniejsze w Europie Środkowo–Wschodniej wydarzenie związane z projektowaniem, którego Ceramika Paradyż pełniła zaszczytną rolę Mecenasa. Hasłem przewodnim 11. edycji było „OD.NOWA”
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce duże zbiory
Ikona popkultury, ketchup Heinz, będzie miał towarzystwo. Kultowa marka zachęca do wypróbowania nowego Heinz Culinair, który nada charakteru każdemu daniu. Dwa niebanalne warianty smakowe ketchupu przygotowane na bazie unikalnej
Informacja prasowa25 stycznia 2019, WarszawaKażdego roku na całym świecie zużywa się ogromne ilości papierowych kubków. Z każdą aromatyczną kawą czy smakowitą herbatą kupioną w jednorazowym opakowaniu tony odpadów rosn
Czołowa brytyjska grupa spożywcza Princes 31 marca 2013 zamknęła rok rekordowym wynikiem sprzedaży na poziomie 1,74 mld funtów.…
Święta, święta ? czas na zakupowe szaleństwo! Idąc alejkami sklepowymi szybko zapełniamy kosze artykułami, które nie zawsze są nam potrzebne, ale przecież mogą się przydać. Rzeczywistość niestety pokazuje, że jest inac
Online Media Group wspólnie z Mastermind uruchomiło dla Verco kolejny etap kampanii edukacyjnej ?Twój mądry wybór, jego mądry start”, skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią.…