Carrefour Polska nawiązał współpracę z Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową, który przygotowywać będzie Barometr Carrefour ? wskaźnik koniunktury konsumenckiej. Barometr – to comiesięczny wskaźnik koniunktury w s
Informacja prasowaWarszawa, 17 lipca 2019 r.Bakterie i grzyby na ręcznikach, czyli to o czym zapominamy na co dzieńBrudne ręczniki mogą przenosić ogromną ilość różnych drobnoustrojów, czyli m.in. bakterii, grzybów. Razem
Agnieszka Radwańska wciąż gra z Amiką. Najlepsza polska tenisistka pozostaje twarzą kampanii reklamowej najnowszej linii piekarników Integra Smart. To już drugi sezon, gdzie obok gwiazdy filmowej pojawia się gwiazda sportowa. Z
Nie pałacowo, a domowo – o złocie we wnętrzach Gdyby spojrzeć na złoty kolor we wnętrzach z perspektywy długich stuleci i zmieniających się stylów to szybko okazałoby się, że nie ma sobie równych. Żaden inny odcień n
materiał prasowy 6.12.2018650,7 bilionów £, czyli ponad połowa wartości całego brytyjskiego handlu to towary importowane . Najczęściej transportowane są maszyny, między innymi komputery, pojazdy czy farmaceutyki. Znaczną c
Ozdoby wykonane ręcznie z drewna, słomy i sznurka, łańcuchy zawinięte na szpulę od nici, latarnie na woskowe świeczki, papierowe gwiazdy dekoracyjne zawiązywane na kokardy. Druga odsłona kolekcji DUKA na nadchodzący sezon to
Informacja prasowaWarszawa, 19 marca 2018 r.Od 15 marca do 31 maja jest jeszcze jeden ważny powód, by odwiedzić Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka w Warszawie. To wyjątkowa wystawa prezentująca dorobek twórczy jednego z najb
CloudFerro z kontraktem dla niemieckiej agencji kosmicznej Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej (BMVI) w ramach działalności niemieckiej agencji kosmicznej (DLR) zleciło kontynuację rozwoju krajowej platform
Informacja prasowa09/09/2021Jedna z największych litewskich firm IT wchodzi na polski rynek. Na początek chce zatrudnić ok. 100 doświadczonych inżynierów w modelu stacjonarno-zdalnymNFQ, litewski potentat IT, otwiera oddział
Po filiżance aromatycznej herbaty nawet trudne tematy i wydarzenia wydają się prostsze i łatwiej je zaakceptować ? takie wnioski nasuwają się po obejrzeniu lekkiego i zabawnego spotu reklamowego marki TEEKANNE. Właśnie wystart