W naszych kuchniach zmiana warty. Żegnamy letnie sezonowe warzywa. Bez żalu, bo jednocześnie wśród przewodników po jesiennej kuchni witamy naszych ulubieńców, czyli grzyby. Prawdziwki, podgrzybki, koźlaki, maślaki, boczniaki,
Marka TEEKANNE rzuciła wyzwanie zimie! Szereg aktywności, do udziału w których zostali zaproszeni konsumenci marki w sezonie zimowym 2012/2013, organizowanych pod hasłem ?herbata rozgrzewa? miał finał w czasie Pucharu Świata po
Lubisz zabawę, masz poczucie humoru, pasjonujesz się ciekawymi rzeczami i lubisz się nimi dzielić z innymi? Ten konkurs jest stworzony specjalnie dla Ciebie! Marka KAKTUS zaprasza do aktywności na swoim fanpage?u Republika Kaktusa
Cera dojrzała wymaga nie tylko działań prewencyjnych, lecz także skutecznej pielęgnacji odwracającej procesy starzenia oraz kompleksowego odżywiania niezbędnego dla skóry w każdym wieku. DermoKrem InnovAge Liftingująco-Odbud
Warszawa, 19 listopada 2020 r.Drzwi jak malowaneJest wiele sposobów na dokonanie efektownej wnętrzarskiej metamorfozy. Jednym z nich jest przemalowanie drzwi w naszych pomieszczeniach. W zależności od wybranego koloru i stopnia p
Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
W trakcie badań prowadzonych przez Instytut Matki i Dziecka (IMiD), aż 90% opiekunów dzieci z alergiami potwierdziło, że używanie pralek Samsung Eco Bubble wpłynęło na złagodzenie ostrych objawów alergii u dzieci.…
Twoje warzywa są nie w sosie? Nadaj im smak! Sięgnij po nowe Sosy do warzyw na ciepło Knorr: serowo-kremowy do brokułów i kalafiora, czosnkowo-serowy do szpinaku, ziołowo-maślany do mieszanki warzyw oraz tradycyjny do marchewki
Ze statku kosmicznego do łazienkiTechnologia początkowo zarezerwowana dla lotnictwa wojskowego i statków kosmicznych, dziś wkracza śmiało do nowoczesnych łazienek. Mowa o włóknie węglowym znanym również jako karbon. Co spr
W trosce o zdrowie dzieci i młodzieży, we wrześniu br. Auchan Polska rozpoczyna nową kampanię ? Zdrowo z Auchan. Celem kampanii jest promowanie zdrowego żywienia wśród dzieci i młodzieży oraz zmiana ich nawyków żywienio